EXO Galaxy

سرزمینی با 12 فرمانروا و شهروندانی به نام اکسوال

EXO Teasers

  • mandana shi
  • پنجشنبه ۱۸ شهریور ۰۰
  • ۱۸:۴۵

heart

تیزر های قبل از دبیو قرار گرفت

2.2

EXO Teaser 1_KAI(1)


3.3

EXO Teaser 2_KAI & LU HAN


4.4

EXO Teaser 3_TAO (1)


5.5

EXO Teaser 4_KAI (2)_One Take ver


6.6

EXO Teaser 5_KAI (3)


7.7

EXO Teaser 6_KAI (4)


8.8

EXO Teaser 7_SE HUN & KAI


9.9

EXO Teaser 8_SE HUN


10.10

EXO Teaser 9_SE HUN & LU HAN


11.11

EXO Teaser 10_LAY


های ادمین شفا صحبت میکنه ^-^تیزرهای قبل دبیو ادامه دارهه...در ادامشون به ترتیب باقی تیزرهای قبل هر کامبک گذاشته میشه!

همه تیزرها فقط یک لینک دارند که شامل بالاترین کیفیت با کمترین حجم ممکنه

سارانگه اری❤🍀

  • نمایش : ۲۸۶
  • Shelley .B

    کای که الان باز موهاشو تیره کرده

    نزاشت کله هویجی شو ببینیم

    اوهوم 
    اشکال نداره ولی قراره تا دلمون میخواد تو ام وی اصلی با کله هویجی ببینیمش 
    تا حالا موهاش این مدل و این رنگ باهم نبوده 
    ولی خیلی بهش میومد 
    بالاخره بایسم بایدم همه چیز بهش بیاد
    Shelley .B

    همگی در حال گریه

    هق هق

    😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 
    کاش یه استیکری داشتیم که یه طرف صورتش گریه کنه یه طرف بخنده اونوفت میشد مود اکسوالا رو با اون نشون داد 
    ❤ ℜ ❤

    یا عر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    این سری باید بم هققققققققققققققققققق
    کار از عررررررر گذشته 
    Shelley .B

    بایست کایه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    نگفته بودی؟؟؟؟

    بایس منم کایه:///////

    بیا با هم عر بزنیم

    چرا یه بار ریز اشاره کرده بودم گفتم چان بچمه کریس عشقمه و کای بایسم 
    ولی انقدر حرف زدم که این کای بایسمه به چشم نیومد 
    اره میدونم از اول میدونستم بایست کایه ولی نگفتم بهت خخخخخخ 
    اوکی 
    عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
    ععععععععععررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
    الان بهتر شدم جوری که قبلا عررررر میزدم با عرررر زدن هیچکس قابل مقایسه نبود 
    در حدی که کل فامیل و مدرسه و همسایه ها تا منو میدیدن میگفتن ایشالله عروسیت با کای 😂😂😂انقدر عر زده بودم اونا که نمیدونستن فکر میکردن من کای رو از نزدیک میشناسم و عاشقشم 
    نمیدونستن کای خواننده مورد علاقمه و بایسم تو اکسوعه

    ❤ ℜ ❤

    هققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققق

    هقققققققققققققققققق الان به اون مرحله رسیدم که وسط گریه استارت میزنم و اب تف و دماغ و دهن و اشک همشون با هم میپاچه بیرون 

    😂😂😂😂😂😂

    البته به صورت مجازی نه واقعی


    Shoco -🍫

    همه بشینیم گریه کنیم😭😭😭

    واقعا ما اکسوالا صبووووورترین فندومیم😭

    به خدا که راست تر از سخن تو ندیدم 


    چند وقت پیش که آیدلا رو تو کیپاپ داشتن قربونی میکردن که گندای سیاسی کره رو بپوشونن و دیسپچ دست به کار شده بود قرار های ایدلا و زورگویی هاشون رو لو میداد 
    چند تا از فندومای بقلی از ما به مضحر صبر یاد کردن به خاطر رنجایی که تو این چند ساله کشیدیم و جیکمون در نیومد و با این همه مشکلات این همه هم هیت میگرفتیم 
    در صورتی که خودشون با کوچکترین مشکلات سر خم میکردن و شروع میکردن به پرخاش 
    Shelley .B

    اخه توری نیس

    من هیج وقت اونطوری عر نمی زنم رو بایس هام

    من بیشتر رو  اهنگ ها عر می زنم

    من واسه همه چیز عررر میزنم چه اهنگ باشه چه بایس باشه 
    دلیل عرر زدن زیادم واسه کای اینه که اون دنسر اصلیه و من عاشق رقصم پس طبیعیه که وقتی رقصش رو میبینم در حد مرگ ذوق کنم
    Shoco -🍫

    اره واقعا

    همه جای جهان میگن صبورترین فندوما اکسوالا و آگاسه هان اما حتی خود آگاسه ها هم قبول دارن که اکسوالا بیشتر سختی کشیدن

     

    اوهوم دقیقا

    سر ماجرای هیونجین از استری کیدز (من خودم یه استی دو اتیشه‌ام) همه‌ی استی ها میگفتن که ما حتا یه درصد از سختیای اکسوالا رو نکشیدیم اگه اونا تونستن صبر کنن پس ما عم میتونیم

    اسطوره شدیم😂😂😂💔

    دقیقا 

    منم استی ام به نظرم استی ها تنها فندومی بودن که تو این چند سال احترام به سونبه ها رو خوب به جا آوردن البته فندوما دیگه ای هم بودن که به اکسو احترام بزارن ولی اکثرا فندومایی بودن که هم دوره خوده اکسو بودن نه نسل جدید تر 

    واقعا سختی هایی که ما کشیدیم رو حتی واسه فندومای هیتر اکسو هم نمیخوام خداکنه هیچ کس یه همچین سختی هایی نکشه
    •A•

    جاست عررررر😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    دیگه عررررررررررها رو دیروز بچه ها زدن الان نوبت قر دادنه 
    باید بلند شی بپری وسط
    •A•

    اخه من امروز پستتو دیدم😂😂

    باشه حالا که شما میخوای --> 🥳🥳🥳🥳🥳😎💃💃💃💃💃💃💃

    وویییی
    اشکال نداره کیوتی 
    تو امروز ازادی هر جور که دوست داری شادی کنی 
    فک کنم هممون این حق رو داریم بعد از دو سال بالاخره ازاد باشیم 
    💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃
    •A•

    اخه من امروز پستتو دیدم😂😂

    باشه حالا که شما میخوای --> 🥳🥳🥳🥳🥳😎💃💃💃💃💃💃💃

    💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃
    Shoco -🍫

    اره پسرام خیلی مودبن😍😍😍

    هیترلشون به فداشون

    بلههه اری ها هم به پسرامون رفتن که انقدر خوبن


    بلند بگو ایشالله 
    ‌🍷😐لیلین خرسی (خرسیِ‌ ترانه و باقی اونیا *-*)😐🍷

    هققققققققققققققق 

    باید خوشحال باشم ولی نیستم ⁦⁦╥﹏╥

    اووخییییییی
    چرا عزیزم ؟
    هرچند یه کوچولو درک میکنم 
    از بس کامبک نداشتیم این دو ساله که خوده کامبک تبدیل شده به یه کابوس ترسناک من که خودم نمیدونم باید چیکار کنم
     انگار کسی که دو ساله حرف نزده میخواد یهویی حرف بزنه کامبکم برای من همچین چیزی شده انگار حرف زدن یادم رفته 
    ‌🍷😐لیلین خرسی (خرسیِ‌ ترانه و باقی اونیا *-*)😐🍷

    اصلا خیلی دردناکه دوازده بشه شیش ؟ هققققققق

    وای نههههه تو رو خدا یادم نندازی الان میشینم گریه میکنم 
    هققققققققققققققق
    Alala _Fantasy

    سلاااااممممم ماندانا😍

    خوبی؟💚💛

    آلالم :)

    وب زدم *-*

    سلام عزیزم 
    نمیگفبی هم تشخیص میدادم هیچکس اون انرژی که تو داری رونداره 
    مبارک باشه ایشالله موفق باشی 
    Alala _Fantasy

    تو واقعیت انقدر انرژی ندارم

    به لطف استیکر پر انرژی دیده میشم😐💔😂

    ممنون😆😍❤💜

    وویی نازی
     منم عین گرگ زخمی میمونم تو واقعیت اینجا عین موشم ولی کلا ادم ساکتیم یه کوچولو هم خجالتی تو بیان که خیلی خجالت میکشم حتی وقتی میخوام کسی رو فالو کنم خجالت میکشم زیاد پرحرف نیستم حتی مثلا با دوستام حرف بزنم اونا وویس میدن من تایپ میکنم چون اهل به زبون اوردن کلمات با احساس نیستم ولی تو تایپ راحت ترم 
    مثلا هیچ چیزی نمیتونه منو ناراحت یا خیلی ذوق زده کنه ولی خب تو متن که معلوم نمیشه 
    خواهش میکنم
    EXOL

    دلم برای دوران جوجه بودنشون تنگ شد🥲😭💘

    👌منم همین طور ولی باید باور کنیم که اکسو دیگه اون روکی های 2012 نیستن و جنتلمن ها و سونبه های 2021 اند😍😎
    EXOL

    عررررر ایشالا همیشه باشن🥲😍

    هرروز مردونه‌تر از دیروز...😍🔥

    ایشاالله 💚🍀
    یهت👌😎
    snowy✨

    چقدرررررر دلم تنگههه براشون خوداااااا 

    کاش تموم بشه TTT~TTT

    از 2018 اکسو کامل نداریم TTTT~TTTT

    🥺🥺🥺🤧🤧🤧
    بالاخره تموم میشه و میگذره این روزامون
    اعتقاد شخصی من اینه از 2014 دیگه نداریمش 💔
    ولی بزودی همه چی بهتر از قبل میشه 🍀💚
    Weareone

    الهی من دورشون بگردم چقدر کیوتن ..😍❤

    دلم برای اکسوی دوازده نفره تنگ شده ولی دیگه چاره ای نیست باید با این اوضاع کنار بیایم حالا هم که ۴ تا اعضا رفتن سربازی دیگه واقعا حالم خیلی بده ... امیدوارم حداقل دوباره همون اکسوی نه نفره دور هم جمع بشن میخوام کنار هم ببینم شون 🥺😭

    به امید اون روز اکسوالا همیشه قوی بمونید و از اکسو حمایت کنید فایتینگ 😊😉

    .
    منم دلم خیلی تنگ شده...
    ما هم امیدواریم که زود بتونیم OT9 ببینیم گروه رو

    .
    فایتینگ اری
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    ما در اکسوگلکسی سعی میکنیم تا
    برنامه ها ،اجراها،کاورها،شوها،کنسرت ها و...
    از اکسو و اعضای اون رو از دبیو تا به الان قرار بدیم.
    بودن و همراهی شما اکسوال ها و اری های عزیز
    مایه افتخار و باعث افزایش انرژی ماست ❤
    پس لطفا ما رو از انتقاد و نظر های خودتون بی بهره نذارید
    و درخواستی هاتون رو باما درمیون بذارید🍀



    ❤WE ARE ONE〰EXO SARANGHAJA❤
    سیاره های همسایه