EXO Galaxy

سرزمینی با 12 فرمانروا و شهروندانی به نام اکسوال

EXO & EXOL

  • mandana shi
  • سه شنبه ۳ فروردين ۰۰
  • ۲۲:۱۹

سلاااامم به فن بلاگ EXO GALAXY خوش اومدید

اینجا گلکسی اکسو و اکسوالاست که برای حمایت دوازده تا شازده پسر طراحی شده

تو این وب تمام مطالب مربوط به اکسو از زمان دبیو قرار میگیره 

اگه دنبال مطلبی گشتید و اونو پیدا نکردید به وب مکمل ما EXO KAI LOVERسر بزنید

تمام زیرنویس های هر دو وب توسط تیم ترجمه پرامیس لند تهیه میشه 

امیدوارم از بودنتون تو این وب نهایت لذت رو ببرید😘😘

 

  • نمایش : ۷۵۳
  • •••

    انیوسیو سونبه نیم😐😂😂

     

    میای اشنا شیم؟

    من ازت خیلی کوچیکترم :(

    من آلالم ۱۲

    خوشبختم ماندانا شی :)

     

    وایییی واقعا خوش ب حالت که از وقتی اکسو ۱۲ نفره بوده فن شدی😍😍😭😭😭

     

    هااایییی هوبه نیم 

    حتما عزیزم 
    فدای سرت من یه عالمه دوست دارم که یا خیلی ازم بزرگ ترن یا خیلی ازم کوچیک تر تو هم یکیشون 
    منم خوشبختم 

    خوشبحالم که هست چون لذت هایی رو تجربه کردم که بقیه نکردن ولی درد هام بیشتر از بقیه بوده 
    •••

    💗💗💗💗💗

     

    هعیییی منم با اینکه وقتی ۹ نفر بودن شناختمشون هر وقت کریس و لوهان و تائو رو میبینم عرررررررررر میزنم چه برسه به شما😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    😭😭😭😭😭 اشکال نداره عوضش میدونم اون سه تا در کنار هم خوشن اگه کریس از اکسو نمیرفت ممکن بود مشکل قلبش بزرگتر بشه و استرس براش سم بود 
    یا لوهان توانایی این همه سفر رفتن با هواپیما رو نداشت و....
    من دیگه قبول کردم که اگه اونا راضی و سلامتن منم خوشحال باشم 
    اگه الان اس ام التماس هم کنه که اونا برگردن من راضی نیستم چون اذیت میشن ولی اگه اکسو کمپانی خودش رو داشته باشه با کمال میل همراهیشون میکنم
    •••

    عههه مگه کریس مشکل قلب داشته؟😮😮😮

    من قبلا شنیده بودم کریس به خاطر مسائل چین و کره رفته از گروه  تو یه مصاحبه هم خودش گفته بود من هیپ هاپ دوست دارم و توی کره نمیتونستم اینکارو بکنم

    هر کی یه دلیل میگه برای رفتنشون😑🧐

    موافقم با نظرت👍🏻 ولی همچنان عرررررررررر😭😭😭😭😂😂😂

    حالا به غیر از این سه تا چقد دلم برا لی کبابه😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    * بخشید که انقد حرف زدم😥 * 

     

     

    نه عزیزم این چه حرفیه برای ما وبلاگر ها هیچی به اندازه نظراتتون نمیتونه ما رو خوشحال کنه 
    نه لی به خاطر مسائل چین و کره اجازه فعالیت تو کره رو نداره البته فعلا 
    کریس مشکل قلبی داشت که همش به خاطر استرس زیادش تو کمپانی بود و همینجوری بیشتر هم میشد و دکتر گفته بود باید استراحت مطلق باشه وگرنه بلایی که سره قلبش میاد جبران ناپذیره 
    و بابت هیپ هاپ هم درسته کریس هیپ هاپ رو دوست داره و دوست داشت با سبک خودش موسیقی کار کنه ولی کمپانی این اجازه رو نمیداد خب خوده اینا میشه دلیل برای استرس بیشتر 
    که تمام این ها باعث شد کریس موقعی که حتی داشتن واسه کنسرت جدیدشون اماده میشدن بیخبر بره و بعد هم که کمپانی ازش شکایت کرد بابت نقص قرار داد که همین رفتنش بود دادگاه رای رو به کریس داد به خاطر پرونده های پزشکیش ولی یه قرار داد جدید بستن برای اینکه حقوق کریس تا سال 2022 یه مقدار مشخصی به کمپانی تعلق بگیره 
    واو چقدر نوشتم نمیدونم حوصله خوندش رو داری یا نه ولی سعی کردم که همش رو خلاصه کنم برات
    •••

    وای من اینا رو نمیدونستم هر لحظه که توضیحاتو میخونم قلبم بیشتر درد میگیره💔

    حالا نه خیلی زیاد ها ولی خب بازم خیلی ناراحتم میکنه

    اخه به حقوق کریس چیکار داشتن دیگه؟😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    ......... و ........ به کمپانی ها😒😑 ( جای خالی را با هر کلمه ای دوست دارید پر کنید با تشکر )

    نه اشکال نداره طومارم بنویسی میخونم مرسی که توضیح دادی *__*

    عزیزم تو خودت رو ناراحت نکن گلم 
    من اینا رو نگفتم که جیگرت آتیش بگیره اینا رو به خاطر اطلاع رسانی گفتم که دیگه بدونی 
    بالاخره کمپانی روی کریس سرمایه گذاری کرده بود این همه براش خرج کرده بود و ولی سرمایش رو فقط دو سال پس گرفته بود در صورتی که برنامش واسه ده سال بوده 
    از قدیم گفتن هیچ کسی محض رضای خدا کاری واسه آدم انجام نمیده کمپانی های کره ای هم همشون به فکر پولشونن و الکی واسه آیدلاشون هزینه نمیکنن 
    دیگه یه ادمین پرحرف گیرتون اومده من همش میخوام براتون طومار بنویسم 😂😂😂
    •••

    ناراحت نیستم :')‌

    اره خب ( جواب من از بالاخره تا هزینه نمیکنن همینه :/ )

    خیلیم خوب😍😍😍😍😍

    من خودم استاد طومار نوشتنم حتی میتونم تا خود صبح برات حرف بزنم😐😂😂

     

    پس بالاخره یکی مثل من پیدا شد :)))))))
    به جمع طومار نویسان خوش آمدی 
    •••

    سلاااااام ادمین جذاب :/

    خوبی؟😍

    چه خبر؟

    هی میخوام بیام کامنت بدم ولی نمیدونم چی بگم😐💔

    سلام کیوتی من 
    تو آلاله بودی درسته؟اگه اشتباه نکنم 
    سلامتی عسلم 
    تو بیا کامنت بده مهم نیست هر چی دلت میخواد بیا بگو من این جا گوش شنوام واسه حرفای شما اکسوالای خودم 
    خدا شاهده یه موقع ها به اکسو حسودی میکنم که یه همچین اکسوالای مهربونی دارن منم دلم فن خواست 

    تو بیان اسم و عکس بزار برای پروفایلت که قشنگ بشناسمت چون اینجوری اسم نداری با بقیه قاطی میشی


    •••

    عررررر یادت مونده🥺😭

    اره آلالم :)

    لطف میکنی گوش میدی *-*

    ولی واقعا هیچی ندارم بگم هیچی هیچی هیچی :/

     

    اخه به دلایلی نمیتونم ثبت نام کنم تو بیان :(

    دیگه اسم خاص تر از ••• برای اینکه یادت بمونه؟😐😂😂😂

    تو فقط بیا بگو هیچی 😂😂
    اصلا سه نقطه بزار
    آخی اشکال نداره ولی یه چیزی
    میتونی به جای نقطه وسط Aبزاری که مخفف اسمت باشه
    اونجوری دیگه میشی یه شخص خاص که یادم نمیره

    •A•

    پیشنهاد خوبی بود :)

    قشنگ شد *-*

    عالی شد😍😍
    الان دیگه قاطی نمیشه
    راستش اول که نظر دادی اصلا اون سه نقطه رو ندیدم فکر کردم کلا اسم نداری و ناشناسه
    بعد گفتی اسمت سه نقطس گفتم که عوض کنی که با کس دیگه که ناشناسه قاطی نشی
    •A•

    اهااان :)

    یکی دیگم بهم گفت اولین بار که بهش با اسم سه نقطه پیام دادم ترسیده بهم جواب بده چون فکر کرده هکرم😐💔😂

    اره منم همچین فکری به سرم زد 
    حالا به جز هکر ادم فکر میکنه هیتری 😂😂😂
    ببین سه تا نقطه فکر ادمو تا کجا میبره 
    I'm a savage yeah !!

    یه سوال اسمت چیه

    یوزنیمت زده ماندانا شی

    میدونی من اسمم مانداناست

    اره ماندانام ولی درکل سه اسمم تو شناسنامه یه چیز دیگم یه اسمم دارم که واسه دوستای خارجیمه که نمیتونن تلفظ کنن اون اسمم emma عه 
    واقعا ؟؟؟؟؟
    خوشبختم ماندانا شی 
    فک کنم در اینده قراره همش مارو قاطی کنن بچه ها 
    I'm a savage yeah !!

    فکر کردم تنها ماندانای بیانم😂😂

    فکر نکردی تنها ماندانای بیان بودی البته قبل از من 
    دیگه نیستی 😂
    Reihaneh

    سلام میشه برنامه second box  از اکسو با کیفیت بالا و با زیرنویس فارسی بزارید؟؟ 

    لطفاً زودتری قرارش بدین🙏🙏

    بله که میشه فقط میتونی یه چند روز صبر کنی؟مثلا تا چهار شنبه چون میخوام ساب بزنم طول میکشه ؟شایدم زود تر تونستم گذاشتم
    Reihaneh

     باشه ممنون🥰

    میتونید از مومولند هم فعالیت کنید؟؟

    نه گلم 
    اینجا وب اکسوعه و فقط میتونیم از اکسو چیزی بزاریم 
    بچه ها هستن که وب مخصوص مو مو لند داشته باشن 
    این لینکشونه 
    اولیhttp://momolandworld.blog.ir/
    دومیhttp://momoland.blog.ir/
    میتونی از این وب ها استفاده کنی
    Reihaneh

    مرسی خودمم میدونم گفتم شاید شما بتونید یکی بزنید چون اولی رو میخوان متوقفش کنن و دومی هم فعالیت نمیکنه😭😭😭

    من خیلی مومولند رو دوست دارم ولی کسی نیست که ازشون فعالیت کنه و برنامه هاشون رو با زیرنویس فارسی بزاره من انگلیسیم خوب نیس وگرنه خودم ترجمه میکردم ازتون ممنونم  🥺🥺😭

    اخی الهی 
    به خدا من همین وب هم با بدبختی میچرخونم چه برسه به یه وب دیگه 
    چند وقت پیش یکی از وب های بیان چند تا وب زده بود گفته بود اون گروه ها تو بیان فن سایت ندارن دنبال ادمین میگشت گفته بود اگه گروهی هست که وب نداره بهش معرفی کنیم وب بزنه و ادمین واسشون پیدا کنه ولی لعنتی هرچی میگردم کدوم وب بود پیداش نمیکنم که بهت بگم ازشون کمک بخوای 
    باز تو به چند تا از وب های کیپاپ بگو شایداونا تونستن کاری کنن
    من خودم زیاد مومولند رو نمیشناسم که بخوام وب هم بزنم براشون بازم میگردم اگه پیدا کردم ازشون میخوام یه وب بزنن براش
    Reihaneh

    مرسی ازت🥺 

    اگه پیداش کردی میتونی ادرسش رو توی وبت بزاری؟؟ 

    من زیاد کمک گرفتم ولی خب نشد اشکالی ندارد 🥺😘

    خواهش میکنم عزیزم

    پیدا کردم پیوند میکنم که راحت پیدا کنی 

    اخی باز من برات میگردم
    Reihaneh

    فدات عزیزم.  خودم پیداش کردم بهشون گفتم ولی دیگه نمیدونم چی میشه⁦¯\_(ツ)_/¯⁩

    اوکی 
    فایتینگ 
    Marry

    سلام میتونید فنمیتینگ اکسو ژاپن2015 رو با زیرنویس فارسی بزارید لطفاً 🙏🙏🙏

    علیک سلام 
    امروز یه برنامه گذاشتم یکی هم بعد از این باید بزارم 
    اونو که گذاشتم میگردم دنبال درخواستی شما 
    فقط یه چیزی فنمیتینگش اسم خاصی داره یا نه اگه داره بگو که راحت تر پیدا بشه بعد نمیدونی طولانیه یا نه؟ چون من خودم ندیدم میخوام قرارش بدم اشتباه نذارمش 
    Marry

    نه من توی یه وبلاگ دیدم پارت پارتش کرده بود ولی من هرکاری کردم نشد دانلود بشه زیاد نیست نه چان لباسش قرمزه فقط بنویسی فنمیتینگ اکسو ژاپن 2015 میاد

    اره فهمیدم چیه پیداش کردم 
    به احتمال زیاد امروز یا نهایت فردا قرارش میدم 
    چون طول میکشه اپ شدنش به خاطر حجمش 
    منم پارت پارت میزارم چون کاملش ساب انگلیسی نداشت که بخوام ترجمه کنم ولی پارت پارتش ساب داشت برای همین تو سه پارت اپ میکنم 
    البته چهار پارته ولی هرچی میگردم پارت چهارمش پیدا نمیشه 
    که مهم هم نیست زیاد پارت چهارمش فقط اجراست 

    هانی

    سلام میشه کنسرت های اکسو پلنت 1 و 4. و 5 رو با زیرنویس فارسی بزارید؟؟

    فقط جاهایی که حرف میزنن ساب بشه خیلی خوبه

    سلام 
    واووووو 
    راستش هر کدوم اون کنسرتا به دلیل طولانی بودن و حجم زیاد خیلی طول میکشه تا اپلود شه 
    از طرفی بچه ها درخواستی زیاد دادن و درخواستی ها رو به ترتیب قرار میدم که بی انصافی نشه 
    پس ممکنه گذاشتن این خیلی طول بکشه ولی حتما قرار میدم 
    اینجا قراره همه مطالب مربوط به اکسو قرار بگیره اینا هم جزوی از اوناس 
    مانی بانی

    سلام یه چیزی بگم 

    میتونید تصورات هم بزارید مثلا وانشات😁🔥

    میتونید بزارید؟؟

    علیک سلام 
    شما دو تا چیز بگو 
    نه گلم من تو این موارد کلا افتضاحم و تصورات و ایمجین و وانشات تو کارم نیست 
    و از طرفی هم نمیخوام کیفیت مطالب وب به خاطر اینا بیاد پایین 
    چون خیلی ها هستن که از این مطالب خوششون نمیاد ولی وب های دیگه ای هم هستن که کلا مخصوص این جور مطالبن میتونی چیزایی که میخوای رو از اونجا ها پیدا کنی 
    Shelley .B

    یکی بیاد این  عکس رو بکوبونه تو صورت هیترایی که می گفتن اکسو سالای اول کارشون زشت بودن

    واتتتتتت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    کدوم هیتری جرات داشته خودشو مضحکه کنه و بگه اکسو سالای اول زشت بوده 
    اصلا یکی از دلایلی که من اول اکسوال شدم زیبایی بیش از اندازشون بود و این باعث شد که من تا چند سال نسبت به بقیه گروه های کیپاپ گارد بگیرم 
    چون انقدر زیبایی اکسو کور کننده بود که زیبایی هیچ گروهی تو کیپاپ به چشم نمی اومد 
    هر گروهی رو که میدیدم میگفتم اه اه اینا چقدر زشتنن
    بعدا که بزرگ شدم عاقل شدم فهمیدم انسانیت به زیبایی نیست درسته که هیچ کس در حد اکسو زیبا نیست ولی من نباید قضاوت کنم و میتونم اونا رو هم دوست داشته باشم 
    اصلا یه نگاه به اون صورتای بی نقصشون کن اینا حتی قبل از دبیوشون هم ملت میافتادن دنبالشون فکر میکردن ایدلن از بس خوشگل بودن 
    هر کی میگه اکسو زشته از حسودیش میگه 
    یه نگاه به صورت بی نقص لوهان بندازن یه نگاه هم تو اینه بعد بگن کی زشته کی زیبا 
    من خودم همیشه خودم رو زیبا تر از همه میدونم ولی تا یاد لوهان میافتم اعتماد به نفسم نابود میشه





    ولی از حق نگذریم این عکس کلا یه جایگاه دیگه تو گالریم داره 
    فقط جای کریس در حد مرگ خالیهههه
    Me

    سلام میتونم یه درخواست کنم یه درخواست کوتاه؟

    میشه فیلمی که تازگی از سچان پخش شد رو ساب بزنید و بزارید چون من هرجا گشتم نبود که نبود:/

    ای لینکه یوتیوبشه 

    https://youtu.be/VgZRpBT-pLU

    به احتمال زیاد مثل بقیه چیزایی که چانیول تو یوتوب نانوگی گذاشته اینم زیرنویس فارسیش بعد از یه مدت اضافه میشه 

    ولی حالا تا استودیو چانیول بخواد زیرنویس فارسی اضافه کنه دیر میشه من قرارش میدم ولی حقیقتا یه چند روزیه سرم شلوغه اگه میتونی یکم صبر کن تا چند روز دیگه بزارمش 
    صبر میکنی ؟؟؟
    :(((((
    Me

    چرااا صبر نکنم تو بگو یک ماهم صبر میکنم ولی یک‌ ماه زیاد بود دروغ گفتم:/ 

    به هرحال هر وقت تونستی من صبر میکنم:)))

    اوکییییی( با لحن چانیولی بخون خخخ)
    میذارمش حتما 
    نه بابا یه ماه طول نمیکشه 
    Me

    سلام فعالیت چرا نمیکنید:(

    قرار بود اون برنامه ای که من گفتم رو بزارید ولی نزاشتین یعنی نمیزارید؟؟

    سلام 
    ببخشید تو رو خدا من یه مدت یه سری درگیری و کار داشتم که نتونستم فعالیت کنم 
    الانم درگیرم سعی میکنم بزارم اونایی که خواسته بودن 
    فقط شرمنده میشه دوباره بگی چی میخواستی ؟؟؟

    Me

    نه این چه حرفیه منم مدرسه حضوری درگیر بودم اون درخواستم اکسولاورز گذاشتنش توام میتونی بزاریش ماله سچان بود :)))

    اها تو همونی هستی که ماله استودیو نانوگی رو میخواستی 
    وای خدا شاهده شاید باور نکنی چند روز فقط در گیر این بودم که زیرنویس رو هماهنگ کنم حتی پست هم گذاشتم که از چند نفر کمک بگیرم 
    تا حالا  واسه یه زیرنویس انقدر اذیت نشده بودم 
    اگه میگفتن چند ساعت فیلم طولانی رو ترجمه کن راحت تر از اون کلیپ ده دقیقه ای بود 
    شاید بگی مگه چی داشت 
    که باید بگم قالبش هماهنگ نبود من مجبور بودم تموم ثانیه هاش رو دستی وارد کنه مثلا اینجا حرف میزنن از ثانیه 65 تا 87 و بعد از افلان قسمت حرف میزنن ماله مثلا ثانیه 100 تا 120 عه کلا هم چشمام هم دستم داغون شد اخرشم این همه زحمت کشیدم دستم خورد پاک شد 
    فرض کن چند روز داشتم پشت سر هم اونو درست میکردم چون تو خواسته بودی 
    دیگه حرصم گرفت بیخیال شدم 
    شرمنده که بیخیال شدم 
    Me

    نه بابا من که میدونم چقدر سخت بهت گذشته دیگه بیخیال درگیرش نشو مرسی که فعال بودی راستی رفتی خارج عکس اونجا رو بزار تو وب یا خودتو 😜

    هنوز فعلا هستم 
    اول باید کارای بابام درست بشه که خیلی طول میکشه شاید یکی دوسال همچنان درگیر باشیم ولی چشم حتما 
    LI^LO B-O-M❤

    اکسو ، ممنون از شما ، میشه منو فالو کنید . ممنون میشم ./ خسته نباشید

    تنکیو بارون ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    بله که فالو میکنم چرا که نه 
    ^^ LILI ^^

    سلام میشه وبلاگ من رو دنبال کنید ؟

    http://ahem-album.blog.ir

    عزیزم تو بیان آدرسی با این وبلاگ پیدا نشد یه چک دیگه بکن 
    ^^ LILI ^^

    اره اشتباه دادم از طریق بغل اسمم وارد شو

    باشه عزیزم ...
    ^^•`Hashimoto Hikaru`•^^ -

    های

    کیو میشناسی قالب بزنه؟

    های سویتی
     فرهان رو من میشناسم فقط 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    ما در اکسوگلکسی سعی میکنیم تا
    برنامه ها ،اجراها،کاورها،شوها،کنسرت ها و...
    از اکسو و اعضای اون رو از دبیو تا به الان قرار بدیم.
    بودن و همراهی شما اکسوال ها و اری های عزیز
    مایه افتخار و باعث افزایش انرژی ماست ❤
    پس لطفا ما رو از انتقاد و نظر های خودتون بی بهره نذارید
    و درخواستی هاتون رو باما درمیون بذارید🍀



    ❤WE ARE ONE〰EXO SARANGHAJA❤
    سیاره های همسایه